Kauza Poškozené bankovky...

11.10.2011 21:17

Také jste v poslední době zaznamenali, jak pokladní odmítají vzít bezdůvodně bankovku, která se jim jaksi "nezdá"? Je to ovšem z neznalosti věci a přehnané opatrnosti. Ale není se co divit, jsou totiž nadřízenými (chybně) instruováni, že pokud vezmou jakkoliv poškozenou bankovku, banka ji nebere a budou ji hradit ze svého. A nadřízení jsou strašeni zase svými nadřízenými, že agentury svážející tržbu tyto bankovky po vytřídění vrátí a budou mít stejný problém jako pokladní... Takže se pro jistotu nařízení směrem dolů zpřísňují a zpřísňuji až do šikany u pokladen. Není třeba zdůrazňovat, že tato opatření se nakonec vymstí právě prodejcům. Zákazníci si začnou dávat veliký pozor při placení na vracené bankovky u pokladnen a budou je nakonec vyžadovat naprosto nepoškozené. Jen tak budou mít jistotu, že jim je příště pokladní zase vezmou... Pokud vás tento problém zajímá, připravili jsme výtisk vyobrazení vzorových opotřebovaných a poškozených bankovek i s vysvětlujícím textovým popisem ve formátu oboustranné barevné A3, abyste měli jasno a mohli argumentovat, případně si vzory třeba vyvěsit právě ve vaší provozovně. U pokladen (a asi ani jejich vedoucí) tyto vzory asi, bohužel, vubec neviděli... Pokud máte o výtisk zájem,  napište nám!

Kontakt

PB PROPAG, s.r.o.

info@propag.cz

Mahenova 1244/14
678 01 Blansko
-> nová adresa
naproti poště
- vchod z ul. Masarykova
- vedle Oknostylu

516 413 333

Vyhledávání

 
Detect language » Hungarian
 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode